مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 09:572022-03-23سياسي

قاضی زاده هاشمی: از فیلم های درباره شهدا حمایت مالی می کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از ایرنا سیدامیر حسین قاضی زاده هاشمی افزود: در اولین مرحله از اجرای این طرح ساخت پنج فیلم از شهدای شاخص استان های تهران، - رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته در هر استان یک شخصیت برجسته در حوزه ایثار و شهادت در قالب فیلم باید معرفی شود ما نیز تا سقف 30 درصد حمایت مالی آن را بر عهده می گیریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، به نقل از ایرنا سیدامیر حسین قاضی زاده هاشمی افزود: در اولین مرحله از اجرای این طرح ساخت پنج فیلم از شهدای شاخص استان های تهران، مازندران، همدان، گیلان و قم همزمان با روز شهید آغاز شده است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: متولی ساخت فیلم ها وزارت فرهنگ و ارسال اسلامی است اما ما نیز حمایت و مشارکت مالی در ساخت تولیدات را انجام می دهیم.

قاضی زاده هاشمی تاکید کرد: نگاه ما این است مسئولان در استان ها معطل کسی نباشند و خود کار را آغاز کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که ساخت فیلم تا چه حد می تواند در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موثر باشد نیز گفت: فیلم های سینمایی گفتمان ساز و فرهنگ ساز هستند یکی از برنامه های جدی ما حمایت از فیلم های فاخر در این عرصه به صورت مشارکتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاضی زاده هاشمی: از فیلم های درباره شهدا حمایت مالی می کنیم

قاضی زاده هاشمی: از فیلم های درباره شهدا حمایت مالی می کنیم