مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 10:322022-03-23سياسي

آیت الله ری شهری عمر خود را در راه اعتلای اسلام و اهل بیت صرف کرد


مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با صدور پیامی درگذشت آیت الله محمدی ری شهری را تسلیت گفت و نوشت: او عمر خود را در راه اعتلای نام بلند اسلام و اهل بیت (ع) صرف کرد.

- مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با صدور پیامی درگذشت آیت الله محمدی ری شهری را تسلیت گفت و نوشت: او عمر خود را در راه اعتلای نام بلند اسلام و اهل بیت (ع) صرف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر امور بین الملل، با صدور پیامی ارتحال آیت الله محمد محمدی ری شهری را تسلیت گفت.

متن پیام او به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون ارتحال شخصیت عالیقدر و عالم برجسته، حضرت آیت الله محمد محمدی ری شهری، موجب تأسف و تالم فراوان گردید.

ایشان، همواره مدافع ارزش ها و اهداف اسلام، نظام و انقلاب و یار امام و رهبری بودند که عمر پربرکت خویش را در راه اعتلای نام بلند اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام)، تبیین ارزش ها و آموزه های دینی و اسلامی مصروف کرد.

آیت الله ری شهری همیشه در دوران قبل از انقلاب و در جریان مبارزه با حکومت طاغوت نقشی مهم ایفا نمود و در دوران بعد از انقلاب نیز در مسئولیت های خطیری همچون حاکم شرع دادگاه های انقلاب اسلامی، وزیر اطلاعات، دادستان کل کشور، دادستان دادگاه ویژه روحانیت، دبیر کل جمعیت دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی، تولیت آستان حضر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله ری شهری عمر خود را در راه اعتلای اسلام و اهل بیت صرف کرد

آیت الله ری شهری عمر خود را در راه اعتلای اسلام و اهل بیت صرف کرد