مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 10:372022-03-23ورزشي

شروع رویایی، پایانی ناامیدکننده!


کسی از مس رفسنجان توقع اتفاق خاص یا معجزه ندارد اما نتایج این تیم در دومین فصل حضور رقابت های لیگ برتر تحسین هواداران و علاقمندان به فوتبال را برانگیخته و گویی تقدیر بر آن قرار گرفته که هواداران نارنجی پوش رفسنجان از این تیم انتظار معجزه داشته باشند .

- ایسنا/کرمان کسی از مس رفسنجان توقع اتفاق خاص یا معجزه ندارد اما نتایج این تیم در دومین فصل حضور رقابت های لیگ برتر تحسین هواداران و علاقمندان به فوتبال را برانگیخته و گویی تقدیر بر آن قرار گرفته که هواداران نارنجی پوش رفسنجان از این تیم انتظار معجزه داشته باشند و از آن ها بخواهند فصل شگفتی را تکمیل کنند.

مس رفسنجان با قهرمانی در فصل 1399-1398 لیگ دسته اول فوتبال ایران به رقابت های لیگ برتر صعود کرد و در آغاز سال 1400 هفته های پایانی نخستین حضورش در لیگ برتر را تجربه می کرد اما مس هم قاعده عدم نتیجه گیری نسبتا مطلوب تیم های سال اولی را نقض نکرد و در پایان رقابت های فصل گذشته (نخستین حضورش در لیگ برتر) با کسب 39 امتیاز و تفاضل گل 6- از سی مسابقه در رتبه هشتم جدول شانزده تیمی، فصل بیستم لیگ برتر فوتبال ایران را به پایان رساند.

موفق در نقل و انتقالات تابستانی لاله های نارنجی رفسنجان که در نخستین فصل حضورشان در لیگ برتر و کسب رتبه تک رقمی، کارشناسان فوتبالی را انگشت به دهان کرده بودند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع رویایی، پایانی ناامیدکننده!

شروع رویایی، پایانی ناامیدکننده!