مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 10:422022-03-23اجتماعي

اسکان اضطراری مسافران گرفتار در برف و کولاک جاده زنجان به طارم


رییس جمعیت هلال احمر شهرستان طارم گفت: از شامگاه گذشته تا بامداد امروز بیش از 25 مسافر در راه مانده ناشی از برف و کولاک در پایگاه امداد و نجات هلال احمر اسکان اضطراری داده شدند.

- ایسنا/زنجان رییس جمعیت هلال احمر شهرستان طارم گفت: از شامگاه گذشته تا بامداد امروز بیش از 25 مسافر در راه مانده ناشی از برف و کولاک در پایگاه امداد و نجات هلال احمر اسکان اضطراری داده شدند.

سید باقرحسنی ظهر امروز (3 فروردین) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با وقوع کولاک شدید و بارش همزمان برف، خودروهای عبوری در جاده زنجان - طارم با اختلال در تردد مواجه شدند، اظهار کرد: تیم های عملیاتی هلال احمر شهرستان طارم موفق شدند مسافران در راه مانده را در پایگاه امداد و نجات هلال احمر سرخه دیزج و مسجد دستجرده اسکان اضطراری دهند.

وی با بیان اینکه تیم های عملیاتی امداد و نجات جمعیت هلال احمر این شهرستان برای سرنشینان بیش از 10 خودروی گرفتار در برف و کولاک نان، خرما، بیسکویت و کنسرو لوبیا توزیع کردند، یادآور شد: 2 تیم از امدادگران هلال احمر طارم با تجهیزات و خودروی امدادی و آمبولانس به در راه ماندگان خدمات امدادی ارائه دادند.

وی از برخورد 2 دستگاه خودروی سواری در جاده زنجان به طارم نیز خبر داد و متذکر شد: تیم های عملیاتی هلال احمر، چهار مصدوم این تصادف را بعد از امد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکان اضطراری مسافران گرفتار در برف و کولاک جاده زنجان به طارم

اسکان اضطراری مسافران گرفتار در برف و کولاک جاده زنجان به طارم