مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 11:072022-03-23اجتماعي

کاهش 100 درصدی استفاده از سوخت مازوت توسط واحدهای بزرگ مقیاس


معاون محیط زیست انسانی حفاظت محیط زیست استان تهران با اشاره به افزایش نظارت بر 27 ایستگاه سنجش آلودگی هوای سطح استان در سال گذشته، گفت: استفاده از سوخت نفت گاز توسط واحدهای بزرگ مقیاس 46 درصد کاهش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زهره عبادتی با اشاره به اینکه استان تهران به دلیل بارگذاری های بیش از حد توان محیط زیست در زمینه فعالیت های صنعتی و خدماتی همچنین استقرار بخش قابل توجهی از جمعیت کشور در این استان با مشکلات زیست محیطی جدی در بخش های هوا ، آب، خاک ، پسماند و صوت مواجه است، افزود: این مهم باعث شده مسئولیت این اداره کل در نظارت و کنترل آلودگی های محیط زیست بسیار سنگین بوده باشد و حل مشکلات نیازمند برنامه ریزی منسجم به همراه هماهنگی های بین بخشی با سایر دستگاه های استان است.

وی اظهار داشت: به منظور حل این مشکلات به همراه بهترین نتیجه در کوتاه ترین مدت، این معاونت در سال 1400 نسبت به برنامه ریزی برای اقدامات کنترلی و نظارتی در حوزه آلودگی آب، هوا، خاک و پسماند اقدام کرد.

عبادتی گفت: در بخش جلوگیری از آلودگی آب و کنترل فاضلاب ضمن تشکیل کارگروه مشترک محیط زیست با شرکت آب منطقه ای تهران و شرکت آب فاضلاب و شهرداری تهران با فعال نمودن اکیپ های مشترک نسبت به شناسایی کانون ها و عوامل آلودگی آب اقدام کرده و تاکنون به نتایج مطلوبی دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 100 درصدی استفاده از سوخت مازوت توسط واحدهای بزرگ مقیاس

کاهش 100 درصدی استفاده از سوخت مازوت توسط واحدهای بزرگ مقیاس