مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 11:172022-03-23سياسي

سه استراتژی بنیاد ملی نخبگان برای سال 1401


سرپرست قائم مقام بنیاد ملی نخبگان در یادداشتی به مناسبت نامگذاری سال 1401، ضمن تشریح برنامه های بنیاد ملی نخبگان عنوان کرد که با سه استراتژی «جذب و بکارگیری مستعدان و نخبگان در شرکت های دانش بنیان و موسسات علمی و دانشگاهی کشور» و «پشتیبانی از اجتماعات .

- سرپرست قائم مقام بنیاد ملی نخبگان در یادداشتی به مناسبت نامگذاری سال 1401، ضمن تشریح برنامه های بنیاد ملی نخبگان عنوان کرد که با سه استراتژی جذب و بکارگیری مستعدان و نخبگان در شرکت های دانش بنیان و موسسات علمی و دانشگاهی کشور و پشتیبانی از اجتماعات نخبگانی برای راه اندازی شرکت های دانش بنیان و جذب و به کارگیری در بخش های کارشناسی و مدیریتی ساختار حکمرانی و دستگاه های اجرایی کشور در مسیر دستیابی به اهداف حرکت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن یادداشت ناصر باقری مقدم، به شرح ذیل است: رهبر فرزانه انقلاب در سخنان نوروزی خود، آغازین سال قرن جدید را سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین نامگذاری کردند.

این نامگذاری حاوی پیام های مختلفی است که اهمیت اقتصاد و تولید دانش بنیان برای تحقق گام دوم انقلاب اسلامی در قرن حاضر را می توان اولین و شاید مهمترین پیام آن دانست، همانگونه که در اولین توصیه این بیانیه توجه به علم و پژوهش حائز اهمیت برشمرده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه استراتژی بنیاد ملی نخبگان برای سال 1401

سه استراتژی بنیاد ملی نخبگان برای سال 1401