مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 11:172022-03-23فرهنگي

جهان بخش سلطانی: فرهنگ دفاع مقدس باید به زبان روز به نسل جدید منتقل شود


با پیشرفت تکنولوژی و ابزارهای انتقال پیام و شبکه های اجتماعی نیاز است که مفاهیم و ارزش های دفاع مقدس را طبق ابزارهای نوین سفر به جامعه فعلی انتقال دهیم.

- جهانبخش سلطانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر، با تاکید بر انتقال فرهنگ دفاع مقدس با زبان روز به جامعه، اظهار کرد: با پیشرفت تکنولوژی و ابزارهای انتقال پیام و شبکه های اجتماعی نیاز است که مفاهیم و ارزش های دفاع مقدس را طبق ابزارهای نوین سفر به جامعه فعلی انتقال دهیم.

  وی عنوان کرد: سفر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس یکی از خاطره انگیزترین سفرها محسوب می شود، خودم با حضور در این مناطق این حس زیبا را چشیده ام.

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: در یادمان ها و مناطق عملیاتی دفاع مقدس حس و حال معنوی خاصی برخوردار است که دل زائران را نورانی می کند.

  سلطانی تاکید کرد: سینما و تلویزیون هم در انتقال فرهنگ دفاع مقدس در سطح جامعه نقش اساسی باید ایفا کنند و یقینا ساخت فیلم و سریال با موضوع راهیان نور و دفاع مقدس باعث می شود که همچنان فرهنگ دفاع مقدس در میان نسل امروزی زنده باشد و خاطرات شهدا فراموش نشود.

وی در پایان با بیان اینکه راهیان نور یک فناوری عظیم جهت استخراج گنجینه دفاع مقدس است، عنوان کرد: هر چقدر که بتوانیم فرهنگ دفاع مقدس را از طریق هنر به مردم بازگو کنیم، باز کم است چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهان بخش سلطانی: فرهنگ دفاع مقدس باید به زبان روز به نسل جدید منتقل شود

جهان بخش سلطانی: فرهنگ دفاع مقدس باید به زبان روز به نسل جدید منتقل شود