مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 11:322022-03-23سياسي

استفاده از تمام ظرفیت ها برای تحقق شعار سال ضروری است


امام جمعه بانه با بیان اینکه رونق تولید، اشتغال آفرینی به دنبال دارد بر استفاده از تمام ظرفیت ها برای تحقق شعار سال تاکید کرد.

- ماموستا عبدالرحمن خدایی امام جمعه بانه در گفت وگو با خبرنگار فارس در بانه، ضمن تبریک سال نو و آرزوی سلامتی، موفقیت برای همه ملت ایران و پیروزی انقلاب اسلامی در تمامی صحنه های بین المللی، اظهار امیدواری کرد، همه مردم و مسئولان در حد توان برای تحقق شعار سال تلاش و کوشش مضاعف داشته باشند.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی امسال را با عنوان سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری فرموده اند لذا می طلبد همه ما باید در مسیر تحقق این شعار تلاش کنیم.

امام جمعه بانه با بیان اینکه رونق تولید اشتغال آفرینی به دنبال دارد، گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند شرکت های دانش بنیان کارآمد داخلی بهترین ظرفیت برای برطرف کردن نیاز های کشور در زمینه صنایع بزرگ هستند.

وی افزود: امسال باید آنچنان تولید بر پایه دانش بنیان در کشور رونق بگیرد که در حوزه های مختلف به طور کامل به خودکفایی برسیم.

امام جمعه  بانه بیان کرد: در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین تولیدکنندگان با افزایش کیفیت تولیدات زمینه رونق در تولید را فراهم و با در دست گرفتن بازاهای داخلی و خارجی تا شاهد اشتغال آفرینی هرچه بیشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از تمام ظرفیت ها برای تحقق شعار سال ضروری است

استفاده از تمام ظرفیت ها برای تحقق شعار سال ضروری است