مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 11:372022-03-23فرهنگي

فیلم های نوروزی چند نفر را به سینماها کشانده اند؟


اگرچه آمار فروش برخی فیلم های توروزی میلیاردی شده، اما هفت فیلم اکران نوروزی تاکنون توانسته اند در مجموع فقط حدود 200 هزار نفر تماشاگر را به سینما بکشانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اکران فیلم های نوروزی در دو مقطع با فاصله یک هفته از هم آغاز شد و از تاریخ 18 اسفند سال 1400 سه فیلم قدغن ، موقعیت مهدی و گل به خودی روی پرده رفتند و چهار فیلم روز صفر ، مرد بازنده ، سگ بند و شادروان نیز از 25 اسفند اکران شدند، اما بیشتر آن ها در این مدت فروش موفقی نداشتند در حالی که اکران نوروزی به زعم بسیاری از اهالی سینما تقریبا بهترین نوبت اکران سال محسوب می شود.

براساس آمار سامانه مدیریت فروش و اکران (سمفا) تا ظهر چهارشنبه، سوم فرودین 1401 هفت فیلم نوروزی حدود 207 هزار نفر مخاطب داشته اند و پرفروش ترین فیلم هم فعلا کمدی سگ بند به کارگردانی مهران احمدی است.

سگ بند که نام آن از یکی از فنون کشتی گرفته شده، با 64,926 نفر تماشاگر حدود دو میلیارد و 605 میلیون تومان فروش داشته است.

فیلم پرمخاطب بعدی موقعیت مهدی به کارگردانی هادی حجازی فر است که 61,502 تماشاگر داشته و اندکی بیش از دو میلیارد تومان بلیت فروخته است.

سومین فیلم پرمخاطب اکران نوروزی شادروان حسین نمازی است که با بیش از 34 هزار نفر تماشاگر حدود یک میلیارد و 300 میلیون تومان فروش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم های نوروزی چند نفر را به سینماها کشانده اند؟

فیلم های نوروزی چند نفر را به سینماها کشانده اند؟