مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 11:472022-03-23سياسي

پیگیری وزارت بهداشت برای اخذ مجوز استخدام 100 هزار نیرو


معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: پیگیر اخذ مجوز استخدام 100 هزار نیروی جدید هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر بهروز رحیمی با اعلام این خبر در کرمانشاه گفت: یکی از اقدامات اساسی در حال انجام در وزارت بهداشت، تعیین تکلیف و ساماندهی نیروهای انسانی به دلیل اهمیت منابع انسانی در این وزارت است و پیگیری اخذ مجوز جذب صد هزار نفر نیرو در دستور کار وزارت بهداشت قرار دارد که رشته های بهداشتی و درمانی به خصوص رشته پرستاری، در اولویت این موضوع هستند.

وی ضمن اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهور درخصوص ثبات و امنیت شغلی کارکنان نظام سلامت، ابراز امیدواری کرد در سال 1401 نیروهایی که در دوران همه گیری ویروس منحوس کرونا بار زیادی را تحمل کرده و ایثارگرانه زحمات فراوانی را متقبل شده اند ازجمله نیروهای 89 روزه، نیروهای شرکتی، نیروهای طرحی و سایرین تبدیل وضعیت شده و به امنیت شغلی برسند.

تبدیل وضعیت ایثارگری 67 هزار نیرو معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت افزود: سال گذشته از محل تبدیل وضعیت ایثارگری در مجموعه وزارت بهداشت 67 هزار نفر تبدیل وضعیت شدند و همچنین از محل مجوزهای استخدامی ستاد ملی کرونا 34 هزار نفر به استخدام مجموعه وزارت بهداشت درآمدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری وزارت بهداشت برای اخذ مجوز استخدام 100 هزار نیرو

پیگیری وزارت بهداشت برای اخذ مجوز استخدام 100 هزار نیرو