مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 12:122022-03-23سياسي

جهاد فرهنگی آیت الله ری شهری از خدمات منحصر به فرد وی است


ریاست شورای سیاست گذاری ائمه جمعه در پیامی با درگذشت رحلت مرحوم ری شهری تاکید کرد که آن مرحوم در سنگرها و مناصب مختلف خدمت، منشاء آثار و برکات زیادی شد.

- ریاست شورای سیاست گذاری ائمه جمعه در پیامی با درگذشت رحلت مرحوم ری شهری تاکید کرد که آن مرحوم در سنگرها و مناصب مختلف خدمت، منشاء آثار و برکات زیادی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری به این شرح است : ارتحال عالم مجاهد و انقلابی آیت الله محمدی ری شهری موجب تاسف و تاثر فراوان گردید.

آن عالم فرزانه که از مبارزان دوران انقلاب اسلامی و دلبسته امام راحل و نهضت اسلامی بود پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سنگرها و مناصب مختلف خدمت، منشاء آثار و برکات زیادی گردید.

مجاهدت ایشان در محاکم انقلابی و صیانت از ارتش انقلابی و پس از آن تلاش بی وقفه دربنیانگذاری وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی خصوصا در مقابله سرسختانه با باندها و گروهک های انحرافی از خدمات ارزشمند ایشان است.

خدمت خالصانه در جایگاه نمایندگی رهبری در حج و زیارت و تلاش برای اقامه حج ابراهیمی و خدمتگزاری در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام از حسنات ماندگار ایشان است.

جهاد فرهنگی آیت الله ری شهری، در احیاء معارف اهلبیت عصمت و طهارت خصوصا میراث بی بدیل حدیثی شیعه با تالیف و تدوین دهها جلد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد فرهنگی آیت الله ری شهری از خدمات منحصر به فرد وی است

جهاد فرهنگی آیت الله ری شهری از خدمات منحصر به فرد وی است