مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 13:172022-03-23سياسي

برقراری 60 پرواز فوق العاده در فرودگاه اصفهان در ایام نوروز


مدیرکل فرودگاه های استان اصفهان از برقراری 60 پرواز فوق العاده در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان در ایام نوروز خبر داد.

- اظهار داشت: از این تعداد پرواز فوق العاده، 36 پرواز ورودی و خروجی متعلق به مسیرهای خارجی و 24 پرواز ورودی و خروجی متعلق به مسیرهای داخلی است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه ریزی و هماهنگی های انجام شده از 25 اسفند 1400 تا 15 فروردین 1401، 86 پرواز رفت و برگشت در مسیرهای خارجی از فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان انجام می شود که از این تعداد 36 پرواز به صورت فوق العاده و مابقی به صورت برنامه ای خواهد بود.

مدیرکل فرودگاه های استان اصفهان ادامه داد: شرکت های هواپیمایی ترکیش، قطر ایرویز، العراقیه، معراج، آسمان، کاسپین، وارش، فلای دبی و پگاسوس به برقراری پروازهای فوق العاده در مسیرهای استانبول، دوحه، بغداد، نجف، دبی و آدانا اقدام کردند.

امجدی اضافه کرد: در مدت یاد شده در فرودگاه اصفهان تعداد 421 پرواز ورودی و خروجی در مسیرهای داخلی در قالب 397 پرواز برنامه ای و 24 پرواز فوق العاده در این فرودگاه نشست و برخاست خواهد کرد.

وی ابراز داشت: مسافران می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص پروازهای نوروزی فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان با واحد اطلاعات پرواز فرودگاه به شماره 199 تماس بگیرند و یا به وب سایت فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برقراری 60 پرواز فوق العاده در فرودگاه اصفهان در ایام نوروز

برقراری 60 پرواز فوق العاده در فرودگاه اصفهان در ایام نوروز