مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 13:222022-03-23فرهنگي

از ممیزی ها در خانه ما تا رفتن دوربین به خانه یک روحانی


کارگردان مستند مسابقه خانه ما درباره دشواری های ساخت این رئالیتی شو و ممیزی هایی که همواره دارد توضیحاتی ارائه داد و اظهار امیدواری کرد که این مسابقه با تمام دشواری هایش ادامه داشته باشد.

- از ممیزی ها در "خانه ما" تا رفتن دوربین به خانه یک روحانی کارگردان مستند مسابقه "خانه ما" درباره دشواری های ساخت این رئالیتی شو و ممیزی هایی که همواره دارد توضیحاتی ارائه داد و اظهار امیدواری کرد که این مسابقه با تمام دشواری هایش ادامه داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امین کفاش زاده یکی از کارگردانان مستند مسابقه خانه ما به تهیه کنندگی احمد شفیعی و تولید شده در استودیو رئالیتی شو نوبین درباره یازدهمین فصل این مسابقه که در شهر قم فیلمبرداری شده است، توضیحاتی ارائه کرد.

کفاش زاده که این روزها با شروع سال جدید آنتن شبکه سه سیما را در اختیار دارد، درباره فصل یازدهم این رئالیتی شو گفت: پس از ساخت فصل چهارم و در نشست خبری آن یکی از خبرنگاران با حالتی طعنه آمیز از ما پرسید که چرا دوربین مسابقه خود را داخل خانه یک روحانی نمی برید؟ از همان جا ایده این اتفاق در ذهن ما شکل گرفت که حضور یک روحانی در این مسابقه چقدر می تواند اتفاق جالبی باشد و در نهایت برای این فصل تصمیم گرفتیم به شهر قم برویم، البته که باید بگویم حضور یک روحانی در مسابقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ممیزی ها در خانه ما تا رفتن دوربین به خانه یک روحانی

از ممیزی ها در خانه ما تا رفتن دوربین به خانه یک روحانی