مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 14:522022-03-23ورزشي

اسکوچیچ: برای اول شدن در گروه تلاش می کنیم


سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری تاکید کرد در بازی مقابل عراق هم شش بازیکن را در اختیار نداشتیم اما نتیجه را به نفع خودمان رقم زدیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از بازی با کره جنوبی در مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در ابتدا در پاسخ به سوال خبرنگار کره ای مبنی بر قطعی شدن صعود ایران به جام جهانی و اینکه می توان توقع انجام یک بازی تدافعی در زمین کره را از ایران داشت، گفت: واقعا اینطور فکر می کنید که ما بازی تدافعی انجام داده باشیم؟ من اینطور فکر نمی کنم.

فردا هم سبک بازی همیشگی را خواهیم داشت و با وجود صعود هر دو تیم اما اول شدن در گروه موضوع مهمی است و برای آن مهیا می شویم.

برای این بازی خوب آماده شدیم.

بازیکنان مهمی را از دست دادیم و علاوه بر آن جت لگ و اضافه شدن بازیکنان ظرف دیروز و امروز به سایر مشکلات اضافه شده است اما با وجود همه این مشکلات کیفیت خودمان را در بازی های قبلی هم نشان دادیم و این موارد برای نخستین بار نیست که پیش آمده است.

“برنامه شما برای مهار بازیکنانی نظیر سون که در بازی دور رفت توانست به ایران گل بزند چیست” اسکوچیچ در پاسخ به این سوال اظهار داشت: از کیفیت بازیکنان لژیونر کره باخبر هستیم، اما برای آن آماده شدیم و سعی می کنیم کمترین فضا را در اختیارشان بگذاریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکوچیچ: برای اول شدن در گروه تلاش می کنیم

اسکوچیچ: برای اول شدن در گروه تلاش می کنیم