مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 15:122022-03-23ورزشي

اسکوچیچ: باید بدون طارمی و جهان اول بمانیم


بازیکنان مهمی را از دست دادیم و علاوه بر آن جت لگ و اضافه شدن بازیکنان ظرف دیروز و امروز به سایر مشکلات اضافه شده است اما با وجود همه این مشکلات کیفیت خودمان را در بازی های قبلی هم نشان دادیم - اسکوچیچ در نشست خبری پیش از بازی برابر کره جنوبی در سئول، از مشکلات ویروس کرونا و دیررسیدن بازیکنانش حرف زد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ دراگان اسکوچیچ در ابتدا در پاسخ به سوال خبرنگار کره ای مبنی بر قطعی شدن صعود ایران به جام جهانی و اینکه می توان توقع انجام یک بازی تدافعی در زمین کره را از ایران داشت، گفت: واقعا این طور فکر می کنید که ما بازی تدافعی انجام داده باشیم؟ من این طور فکر نمی کنم.

فردا هم سبک بازی همیشگی را خواهیم داشت و با وجود صعود هر دو تیم اما اول شدن در گروه موضوع مهمی است و برای آن مهیا می شویم.

اسکوچیچ افزود: برای این بازی خوب آماده شدیم.

بازیکنان مهمی را از دست دادیم و علاوه بر آن جت لگ و اضافه شدن بازیکنان ظرف دیروز و امروز به سایر مشکلات اضافه شده است اما با وجود همه این مشکلات کیفیت خودمان را در بازی های قبلی هم نشان دادیم و این موارد برای نخستین بار نیست که پیش آمده است.

برنامه شما برای مهار بازیکنانی نظیر سون که در بازی دور رفت توانست به ایران گل بزند چیست .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکوچیچ: باید بدون طارمی و جهان اول بمانیم

اسکوچیچ: باید بدون طارمی و جهان اول بمانیم