مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 15:172022-03-23اقتصادي

خدمات امداد نوروزی ایران خودرو تا چهاردهم فروردین ادامه دارد


مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو گفت: در طرح خدمات نوروزی امسال تخفیف پنج درصدی تعویض قطعات توسط ناوگان امدادخودرو و ایاب و ذهاب رایگان برای تمامی مشتریان ایران خودرو، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- بابک سلاجقه، به منظور پشتیبانی و نظارت بر اجرای طرح خدمات نوروزی از انبار مرکزی ایساکو و فرآیند ارسال قطعات به نمایندگی ها بازدید کرد.

وی گفت: تا ششمین روز اجرای طرح بیش از 30 هزار خودرو در 320 نمایندگی مجاز کشیک در سراسر کشور پذیرش شده اند.

سلاجقه افزود: در تمام محورهای مواصلاتی کشور نیز بیش از 2160 تیم امدادخودرو ایران، به صورت شبانه روزی حضور دارند و با همکاری این گروه خدماتی تعداد 23466 خدمت در جاده های سراسر کشور به هموطنان ارایه شده است.

وی افزود: در این طرح بیش از 6200 نفر از همکاران امدادی در بخش های مختلف برای ارایه بهترین خدمات به هموطنان در محل کار خود حاضر هستند.

سلاجقه افزود: با توجه به حجم بالای سفرهای هموطنان، مجموعه خدمات پس از فروش ایران خودرو این آمادگی را دارد که در صورت نیاز تعداد نمایندگی های کشیک و ناوگان امدادی را برای تسهیل در ارایه خدمات افزایش دهد.

مدیرعامل ایساکو گفت: دارندگان محصولات ایران خودرو برای دریافت خدمات در هر ساعت از شبانه روز در سراسر کشور، می توانند با مرکز پاسخگویی هوشمند ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات امداد نوروزی ایران خودرو تا چهاردهم فروردین ادامه دارد

خدمات امداد نوروزی ایران خودرو تا چهاردهم فروردین ادامه دارد