مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 16:572022-03-23سياسي

وضع هوا رابطه مستقیم با زندگی انسان دارد


سازمان جهانی هواشناسی، به عنوان نهاد تخصصی سازمان ملل متحد در بخش وضعیت هوا، اقلیم شناسی و آب، تلاش خود را به کار گرفته تا همه مردم بدانند که وضع هوا رابطه مستقیمی با سایر حوزه های زندگی انسان دارد.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره هواشناسی کاشان گفت: سازمان جهانی هواشناسی، به عنوان نهاد تخصصی سازمان ملل متحد در بخش وضعیت هوا، اقلیم شناسی و آب، تلاش خود را به کار گرفته تا همه مردم بدانند که وضع هوا رابطه مستقیمی با سایر حوزه های زندگی انسان دارد.

عباس ارغوانی، امروز(چهارشنبه، 3 فروردین) در حاشیه آیین گرامیداشت روز جهانی هواشناسی در مجموعه باستانی شهر زیر زمینی نوش آباد در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: دشت کاشان، با وجود پنج حوزه آبریز دارای بالاترین میزان سیل در استان اصفهان است، اما ابتدایی ترین تجهیزات سنتی و اندازه گیری شاخص های مخاطرات جوی را ندارد.

وی تصریح کرد: تجهیزات پیش بینی و اندازه گیری مخاطرات جوی با اعلام هشدارها از تحمیل خسارت به مردم جلوگیری می کند، بنابراین نصب و راه اندازی تجهیزات سامانه هشدار سریع در نقاط مختلف دشت کاشان یک ضرورت است.

رییس اداره هواشناسی کاشان افزود: سامانه الکترونیکی هشدار سریع هواشناسی، سوابق اندازه گیری را در یک دوره زمانی گزارش می دهد که شامل دما و آلودگی هوا، رطوبت نسبی، شدت نور، درجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضع هوا رابطه مستقیم با زندگی انسان دارد

وضع هوا رابطه مستقیم با زندگی انسان دارد