مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 17:072022-03-23اقتصادي

6 میلیون مسافر وارد استان بوشهر شد


وی با بیان اینکه در دوره قاجار 14 کنسولگری کشورهای مختلف در بوشهر مستقر بود، عنوان کرد: چون بوشهر مرکز اقتصاد، تجارت و بازرگانی در منطقه محسوب می شد کشورهای مختلف کنسولگری خود را در بوشهر ایجاد کردند و مبادلات تجاری و مرزی برقرار بود.

- استاندار بوشهر گفت: از ابتدای فصل زمستان تاکنون بیش از 6 میلیون مسافر وارد این استان شده اند که اوج این سفرها از اواخر اسفند آغاز شده و همچنان شاهد مسافرت مردم از استان های مختلف به بوشهر هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، احمد محمدی زاده روز چهارشنبه در نشست با فرمانده مرزبانی کشور با اشاره به پیش بینی حضور 9 تا 10 میلیون مسافر به استان بوشهر اظهار کرد: سواحل خلیج فارس، قابلیت های مختلف شامل ابنیه تاریخی، مناظر طبیعی، بازارهای تجاری و ملوانی و گردشگری دریایی از ظرفیت های مهم استان بوشهر است.

وی تقویت زیرساخت های مرزبانی را مورد تاکید قرار داد و گفت: اعتبارات ویژه ای در سفر رییس جمهور به استان بوشهر برای ساخت شناور مصوب شد که فرماندهی مرزبانی برای تقویت ناوگان شناوری خود می تواند از این ظرفیت استفاده کند.

محمدی زاده باتأکید بر توجه به ایجاد اسکله های مستقل ویژه مرزبانی استان تصریح کرد: ساخت اسکله و موج شکن مستقل ویژه مرزبانی استان بوشهر مورد حمایت قرار می گیرد و در این راستا ساخت شناورهای تخصصی در دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 میلیون مسافر وارد استان بوشهر شد

6 میلیون مسافر وارد استان بوشهر شد