مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 18:422022-03-23اجتماعي

گردش در اماکن تاریخی و گردشگری تبریز با اتوبوس های تبریزگردی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از فراهم سازی امکان گردش در اماکن تاریخی و گردشگری تبریز با اتوبوس های تبریزگردی خبر داد.

- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی خبر داد گردش در اماکن تاریخی و گردشگری تبریز با اتوبوس های تبریزگردی ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از فراهم سازی امکان گردش در اماکن تاریخی و گردشگری تبریز با اتوبوس های تبریزگردی خبر داد.

احمد حمزه زاده در گفت وگو با خبرنگاران گفت: در راستای فراهم سازی دسترسی آسان گردشگران نوروزی به اماکن تاریخی و گردشگری تبریز، تورهای بازدید از 29 مکان تاریخی با اتوبوس های تبریزگردی توسط شهرداری تبریز فراهم شده است.

وی ادامه داد: این اتوبوس ها در هفت مسیر گردشگران را با 29 مکان تاریخی آشنا می کنند که علاقه مندان می توانند از ساعت 9 الی 13 و 16 الی 20 با حضور در میدان شهید بهشتی (منصور) برای حضور در این تور اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، حمزه زاده افزود: طی این تورها گردشگران می توانند از اماکنی چون موزه قاجار، مقبره الشعرا، امام زاده سیدحمزه، موزه استاد احد حسینی، مسجد صاحب الامر، موزه قرآن و کتابت، خانه ثق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردش در اماکن تاریخی و گردشگری تبریز با اتوبوس های تبریزگردی

گردش در اماکن تاریخی و گردشگری تبریز با اتوبوس های تبریزگردی