مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 19:572022-03-23سياسي

صدرنشینی مازندران در سفرهای نوروزی/ 93 درصد ظرفیت اقامتگاه ها تکمیل است


معاون سیاسی استانداری مازندران با اشاره به اینکه مازندران در صدر سفرهای نوروزی کشور قرار دارد، گفت: بیش از 93 درصد از ظرفیت مراکز اقامتی مازندران تکمیل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، روح الله سلگی عصر امروز در بازدید از محور مواصلاتی هراز و آخرین وضعیت خدمات رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی، اظهار کرد: با توجه به عدم وجود محدودیت های کرونایی پس از دو سال از شیوع این ویروس منحوس، شاهد حجم زیادی از سفرهای نوروزی به شمال کشور هستیم.

وی با اعلام اینکه امسال حجم بالای مسافرت های نوروزی در سراسر کشور را شاهد هستیم،گفت: با توجه به پیش بینی ها حجم زیادی از سفرهای نوروزی به سمت شمال کشور و به ویژه مازندران طی روزهای قبل تحویل سال انجام شده و همچنان این مسافرت ها به مازندران تداوم دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به بازدید از روند ورود و خروج مسافران در محور مواصلاتی هراز، تصریح کرد: حجم مسافرت ها نشان می دهد مازندران در صدر سفرهای نوروزی قرار دارد و این مهم براساس بررسی آمارها تا سوم فروردین ماه است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: بیش از 93 درصد از ظرفیت مراکز اقامتی مازندران همانند واحدهای بومگردی، هتل ها و هتل آپارتمان ها، متل ها، مجتمع های گردشگری، خانه مسافر و اقامتگاه ها تکمیل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدرنشینی مازندران در سفرهای نوروزی/ 93 درصد ظرفیت اقامتگاه ها تکمیل است

صدرنشینی مازندران در سفرهای نوروزی/ 93 درصد ظرفیت اقامتگاه ها تکمیل است