مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 21:522022-03-23سياسي

تعاونی های مرزنشینان در استان بوشهر احیا می شوند


تعاونی های مرزنشینان در استان بوشهر احیا و راه اندازی می شوند.

- ، احمد محمدی زاده چهارشنبه شب در نشست با فرمانده مرزبانی کشور اظهار داشت: استان بور دارای پیشینه تاریخی در عرصه مبادلات مرزی است و سابقه تاریخی دیرینه آن در عرصه تجارت دریایی پنج قرن قدمت دارد.

استاندار بوشهر افزود: در دوره قاجار 14 کنسولگری کشورهای مختلف در بوشهر مستقر بود و به این علت که بوشهر مرکز اقتصاد، تجارت و بازرگانی در منطقه محسوب می شد کشورهای مختلف کنسولگری خود را در این شهر ایجاد کردند و مبادلات تجاری و مرزی برقرار بود.

وی با بیان اینکه گردشگری دریایی و ساحلی از دیگر ویژگی های این استان است، گفت: از فصل زمستان تاکنون بیش از شش میلیون مسافر وارد استان بوشهر شده که اوج این سفرها از اواخر اسفند آغاز شده و همچنان شاهد مسافرت مردم از استان های مختلف به بوشهر هستیم.

محمدی زاده گفت: پیش بینی حضور 9 تا 10 میلیون مسافر به استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و افزود: سواحل خلیج فارس، قابلیت های مختلف شامل ابنیه تاریخی، مناظره طبیعی، بازارهای تجاری و ملوانی و گردشگری دریایی از ظرفیت های مهم استان بوشهر است.

وی تقویت زیرساخت های مرزبانی را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: اعتبارات ویژه ای در سفر رییس جمهور به استان بوشهر برای ساخت شناور مصوب شد که فرماندهی مرز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعاونی های مرزنشینان در استان بوشهر احیا می شوند

تعاونی های مرزنشینان در استان بوشهر احیا می شوند