مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 22:572022-03-23بين الملل

خنثی سازی خرابکاری صهیونیست ها در فردو یک پیام واضح داشت


رییس سازمان انرژی اتمی درباره خنثی سازی خرابکاری در مجتمع فردو گفت: این اقدام، یک پیام واضح برای رژیم صهیونیستی داشت و آن هم هوشیاری سیستم اطلاعاتی و امنیتی ایران در برابر هرگونه تهدید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبر موضوع تولید، دانش بنیان و اشتغالزایی، برای این است که مؤلفه های موثر قدرت در کشور به صورت متوازن رشد کند و کشور بتواند در مسیر پیشرفت بدون آنکه از عوامل بیرونی آسیب پذیر باشد قرار گیرد.

وی ادامه داد: قدرت اقتصادی در کنار قدرت نظامی یک مولفه مهم است و کشور را به سمت یک دیپلماسی کارآمد هدایت می کند و در این فضا، کشور می تواند حرف خود را به طور موثر در دنیا به پیش ببرد و از مزاحمت های رنگارنگی که در دنیای زور امروز وجود دارد ممانعت کند.

رییس سازمان انرژی اتمی با اشاره به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری به نام تولید، دانش بنیان، اشتغالزایی گفت: هدف از این نام گذاری ایجاد تحول در زندگی مردم است، به نوعی از پرتو توجه به توسعه اقتصادی، درآمد سرانه افزایش پیدا کند و سطح رفاه مردم بیشتر شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر تحقق شعار سال در سازمان انرژی اتمی و توجه به نقش جوانان و شرکت های دانش بنیان در صنعت هسته ای خاطرنشان کرد: فناوری هسته ای یکی از فناوری های محوری و پایه است که سهم بزرگی در گسترش فناوری های نو و پیشرفت صنایع نوین د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خنثی سازی خرابکاری صهیونیست ها در فردو یک پیام واضح داشت

خنثی سازی خرابکاری صهیونیست ها در فردو یک پیام واضح داشت