مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 23:372022-03-23ورزشي

طرح خوشایندسازی هنگ های مرزی اجرا می شود


در لایحه بودجه امسال اعتبارات ویژه ای از محل تملک دارایی و سرمایه ای، برای اجرا طرح هوشمندسازی در مرزها و خوشایندسازی هنگ های مرزی مصوب شده است.

- بوشهر- فرمانده مرزبانی کشور گفت: در لایحه بودجه امسال اعتبارات ویژه ای از محل تملک دارایی و سرمایه ای، برای اجرا طرح هوشمندسازی در مرزها و خوشایندسازی هنگ های مرزی مصوب شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار احمد علی گودرزی چهار شنبه شب در نشست با استاندار بوشهر با تبریک سال جدید و قدردانی از تعامل استاندار و مجموعه دستگاه های اجرایی و نیروی های مسلح با فرماندهی مرزبانی استان بوشهر اظهار داشت: استان مهم و استراتژیک بوشهر در کشور بسیار مهم است که تقویت زیرساخت های مرزبانی در اولویت قرار دارد.

فرمانده مرزبانی کشور با تاکید بر ضرورت تشکیل کارگروه ویژه مرز بیان کرد: تشکیل کارگروه مرز در تمامی استان های مرزی و ساحلی بسیار مهم است و انتظار می رود استانداران ساحلی و مرزی در این زمینه توجه ویژه داشته باشند.

وی با اشاره به همسایگی کشورهای مختلف حاشیه خلیج فارس با استان بوشهر تصریح کرد: با توجه به برگزاری جام جهانی فوتبال قطر در سال جاری و همسایگی این کشور با استان بوشهر ضمن تقویت تعامل، کمک و پشتیبانی های لازم به قطر مورد توجه ویژه قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح خوشایندسازی هنگ های مرزی اجرا می شود

طرح خوشایندسازی هنگ های مرزی اجرا می شود