مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 05:522022-03-24فرهنگي

چگونه یک «زن» به مرحله کارتن خوابی می رسد؟/ صدایی که نمی شناختم


رزیتا علیزاده یکی از بازیگران مستند انیمیشنی «کاغذپاره ها» ضمن مرور تجربه حضور خود در این اثر، مهمترین ویژگی آن را نگاه متفاوت به یک معضل مهم اجتماعی عنوان کرد.

- رزیتا علیزاده یکی از بازیگران مستند انیمیشنی کاغذپاره ها ضمن مرور تجربه حضور خود در این اثر، مهمترین ویژگی آن را نگاه متفاوت به یک معضل مهم اجتماعی عنوان کرد.

رزیتا علیزاده بازیگر تئاتر که در مستند-انیمیشن کاغذپاره ها به کارگردانی بهزاد نعلبندی که این روزها روی پرده سینماهای هنروتجربه است، نقش یکی از شخصیت های این اثر را ایفا کرده است، در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه با بهزاد نعلبندی در سالن موج نو آشنا شده است، بیان کرد: رفت وآمد من به این سالن به واسطه اجرایی که آنجا داشتم، باعث شد با بهزاد نعلبندی آشنا شوم و درباره پروژه باهم صحبت کنیم.

وی درباره مهمترین دلیلی که باعث شد پیشنهاد حضور در کاغذپاره ها را بپذیرد، گفت: آنچه که در واقعیت اتفاق می افتد و قصه زنانی که در اطراف ما کم نیستند، جزو مهمترین دلایل من برای کار در این مستند-انیمیشن بود همچنین آشنایی با ایده ای که بهزاد نعلبندی پیش از کار برایم تعریف کرده بود، من را به این نتیجه رساند که خروجی کار جالب خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه یک «زن» به مرحله کارتن خوابی می رسد؟/ صدایی که نمی شناختم

چگونه یک «زن» به مرحله کارتن خوابی می رسد؟/ صدایی که نمی شناختم