مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 06:572022-03-24اقتصادي

توزیع بیش از 3 میلیون لیتر نفت سفید بین عشایر کهگیلویه وبویراحمد


مدیرعامل اتحادیه تعاونی عشایری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال گذشته سه میلیون و 780 هزار لیتر نفت سفید در مناطق مختلف عشایری استان توزیع شده است.

- حمید پوردیان در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: هفت هزار خانوار عشایری فاقد گاز طبیعی در کهگیلویه وبویراحمد سکونت دارند.

وی بیان کرد: در سال گذشته افزون بر سه میلیون و 780 هزار لیتر نفت سفید در مناطق مختلف عشایری کهگیلویه وبویراحمد توزیع شده است.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی عشایری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این میزان سوخت از طریق بیش از 30 مخزن در مناطق مختلف توزیع شده، تصریح کرد: توزیع نفت به صورت هوشمند و الکترونیکی و از طریق ثبت اطلاعات سرپرست خانوار در سامانه شرکت پخش، فرآورده های نفتی انجام می شود.

پوردیان عنوان کرد: در سال گذشته بیش از 35 هزار دستگاه سیلندر گاز مایع با تلاش به موقع عاملان در مناطق عشایری کهگیلویه وبویراحمد توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه این اقدام توسط 19 عامل در مناطق عشایری استان انجام شده، گفت: سال گذشته 21 هزار تن نهاده دامی یارانه ای شامل کنسانتره و جو در مناطق عشایری این استان توزیع شده است.

 مدیرعامل اتحادیه تعاونی عشایری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این میزان کنسانتره و جو یارانه ای در راستای ساماندهی و حفظ دام مولد کهگیلو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 3 میلیون لیتر نفت سفید بین عشایر کهگیلویه وبویراحمد

توزیع بیش از 3 میلیون لیتر نفت سفید بین عشایر کهگیلویه وبویراحمد