مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 08:222022-03-24ورزشي

نگرانی کُره ای ها از وقت کُشی و فوتبال دفاعی تیم ملی ایران


یک رسانه کُره ای اعلام کرد تیم ملی فوتبال ایران در بازی با کره جنوبی به دنبال وقت کشی و فوتبال تدافعی است و راهکار این مسئله به ثمر رساندن گل اول است.

- ، تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی از ساعت 15:30 امروز پنجشنبه در ادامه مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر به مصاف هم می روند.

این بازی در ورزشگاه جام جهانی سئول برگزار می شود و انتظار می رود 63 هزار هوادار کُره ای برای تماشای آن به استادیوم بیایند.

صعود ایران و کره جنوبی از گروه A مسابقات انتخابی به جام جهانی قطعی شده است ولی حساسیت های این تقابل سنتی هنوز پابرجاست.

کره جنوبی بیش از 11 سال است که برابر ایران به پیروزی نرسیده است و قصد دارد این طلسم را امروز با حضور هوادارانش بشکند؛ از سوی دیگر ایران حتی با کسب یک تساوی در دیدار با کره جنوبی 23 امتیازی می شود و بالاتر از این رقیب خود، صدرنشین جدول باقی می ماند.

بازی های اخیر ایران و کره جنوبی معمولاً کم گل از آب در آمده است و این موضوع نگرانی کُره ای ها را در پی داشته مبنی بر اینکه ممکن است ایران امروز هم به شکل تدافعی و بسته به میدان برود.

سایت munhwa در این ارتباط مدعی شد ایران تمرکزش را روی کارهای دفاعی می گذارد و تیم ملی کشورمان را به بازی تدافعی و وقت کُشی متهم کرد: انتظار می رود ایران تمرکز خود را روی خط دفاعی بگذارد زیرا می تواند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی کُره ای ها از وقت کُشی و فوتبال دفاعی تیم ملی ایران

نگرانی کُره ای ها از وقت کُشی و فوتبال دفاعی تیم ملی ایران