مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 10:022022-03-24اقتصادي

حذف قاچاق گندم با افزایش قیمت به 11500 تومان


معاون امور زراعت وزیر جهاد کشاورزی از عیدی دولت به گندم کاران با قیمت خرید تضمینی 11500 تومان برای هر کیلوگرم خبر داد و گفت: با افزایش قمیت قاچاق این محصول اساسی حذف خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، آقای مهاجر در ارتباط زنده با بخش خبری 21 شبکه یک سیما افزود: قیمتی که امروز دولت برای قیمت گندم اعلام کرد عیدی برای کشاورزان سختکوش و عزیز کشور است که مقام معظم رهبری هم در فرمایش های نوروزیشان فرمودند که بحث محصولات اساسی بسیار مهم است و دولت هم به قیمت گندم که در شهریورماه 7 هزار و 500 تومان برای سال 1401 اعلام شده بود و مجلس شورای اسلامی حدود یک ماه قبل این را به 9 هزار و 500 تومان افرایش داد؛ رقمی را اضافه کرد.

مهاجر گفت: با توجه به شرایط جهانی و افزایش هزینه های دستمزد و هزینه های نهاده ها، دولت به این نتیجه رسید که قیمت گندم را به 10 هزار و 500 تومان افزایش بدهد و برای کشاورزانی که گندم خودشان را به دولت تحویل می دهند هزار تومان هم به عنوان جایزه در نظر گرفت که در مجموع 11 هزار و 500 تومان کشاورزانی که گندم شان را به دولت تحویل بدهند دریافت خواهند کرد.

  وی گفت: طبق قانون ما باید قبل از شروع کشت گندم قیمت تضمینی را اعلام بکنیم که این کار صورت گرفت و شورای سیاستگذاری و قیمت گذاری محصولات اساسی که به ریاست وزیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف قاچاق گندم با افزایش قیمت به 11500 تومان

حذف قاچاق گندم با افزایش قیمت به 11500 تومان