مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 10:222022-03-24پزشكي

مراقب باشید در دوران کرونا چه می خورید


چه بسا با مصرف برخی مواد در دوران شیوع کرونا، علائم آلرژی هم به آن اضافه می شود، سیستم ایمنی و بدن شخص تحریک شده و مشکل چند برابر شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی متخصص و مدرس طب ایرانی گفت: چه بسا با مصرف برخی مواد در دوران شیوع کرونا، علائم آلرژی هم به آن اضافه می شود، سیستم ایمنی و بدن شخص تحریک شده و مشکل چند برابر شود.

مریم نواب زاده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: شناخت علایم خطر کرونا، بخصوص در افراد دارای ضعف ایمنی، مهم است.

وی افزود: به علت خفیف بودن علائم اولیه ابتلای به واریان اُمیکرون، یا به علت خفیف بودن علائم یا منفی بودن تست PCR بسیاری از افراد مبتلا یا آن را با سرماخوردگی اشتباه می گیرند.

نواب زاده بیان کرد: با توجه به شیوع بسیار بالای ابتلای به واریان اُمیکرون باید بدانیم وجود چه علائمی را به حساب ابتلا به کووید بگذاریم که گلودرد یا سوزش گلو؛ خشونت صدا، خشکی گلو و صاف کردنهای مکرر گلو، آبریزش بینی، سینوزیت، عطسه و درد عضلات،بدن درد، کمر درد یا گردن درد از مهم ترین این علائم است.

وی تصریح کرد: ضعف و خستگی، گرفتگی بینی، سردرد، سرگیجه، سرفه، گیجی، تهوع و استفراغ و علائم گوارشی اسهال و مدفوع شل، بی اشتهایی، تب، تعریق شبانه، کنژنکتویت یا عفونت و التهاب ملتحمه چشم، راش پوستی و از دست رفتن حس بویایی یا چشایی از دیگر علائم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراقب باشید در دوران کرونا چه می خورید

مراقب باشید در دوران کرونا چه می خورید