مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 10:372022-03-24سياسي

حضور 85 هزار گردشگر در مناطق گردشگری استان سمنان


رییس ستاد اجرایی خدمات سفر استان سمنان گفت: 85 هزار گردشگر از موزه ها و جاذبه های تاریخی و گردشگری استان سمنان دیدن کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی رییس ستاد اجرایی خدمات سفر استان سمنان با تشریح فعالیت های انجام شده در ستاد اجرایی خدمات سفر استان از 25 اسفندماه 1400 تاکنون، بیان کرد: حدود 85 هزار نفر از موزه ها و جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری استان بازدید کرده اند و برای استقبال از مسافران و ارائه صنایع دستی نیز 16 بازارچه عرضه صنایع دستی با 129 غرفه برپا شده است.

وی با اشاره به اینکه حدود 80 هزار مسافر نوروزی در استان سمنان اقامت کرده اند، گفت: تاکنون بیش از 102 بازدید نظارتی توسط ناظران کارت دار اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان از واحدهای زیرپوشش انجام شده است.

هاشمی با بیان اینکه تاکنون حدود 16 هزار نفر مسافر در مراکز زیرپوشش آموزش وپرورش استان اسکان یافته اند، افزود: حدود سه هزار و 500 خانوار در استان، پذیرش و اسکان داده شده اند که بیشترین پذیرش اسکان مربوط به شهرستان های شاهرود، دامغان، سمنان و گرمسار است.

استاندار سمنان ادامه داد: از ابتدای طرح نوروزی نیز توسط اعضای جوانان هلال احمر، سه هزار و 55 مورد خدمت به مسافران نوروزی ارائه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 85 هزار گردشگر در مناطق گردشگری استان سمنان

حضور 85 هزار گردشگر در مناطق گردشگری استان سمنان