مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 10:522022-03-24اجتماعي

خودروهای حامل اتباع غیرمجاز از عوامل تصادفات جاده ای است


به گفته استاندار فارس، خودروهایی که اقدام به جابه جایی اتباع غیرمجاز در محورهای مختلف می کنند، از عوامل مهم خطرساز در بروز حوادث ترافیکی برونشهری محسوب می شوند.

- ایسنا/فارس به گفته استاندار فارس، خودروهایی که اقدام به جابه جایی اتباع غیرمجاز در محورهای مختلف می کنند، از عوامل مهم خطرساز در بروز حوادث ترافیکی برونشهری محسوب می شوند.

محمدهادی ایمانیه پنج شنبه 4 فروردین در سومین جلسه راهبری تصادفات و شورای هماهنگی ترافیک فارس در سال 1401، با اشاره به کاهش تصادفات منجر به فوت در جاده های استان فارس بر لزوم توجه به این موضوع در ایام پر رفت و آمد نوروز تاکید کرد.

او افزود: آمارهای تردد در جاده های استان و همچنین تعداد ورودی خودروها به استان بیانگر اهمیت اندیشیدن تمهیدات پیشگیرانه در راستای کاهش تصادفات است.

استاندار فارس همچنین با اشاره به اینکه طرح کنترل ترافیکی که از 25 اسفندماه 1400 در دستور کار قرار گرفته است، گفت: این طرح با همت پرسنل نیروی انتظامی و با هدف ایجاد ایمنی مسافران اجرایی شده است.

در این جلسه همچنین موضوع تردد خودروهایی که حمل و نقل اتباع غیر مجاز را انجام می دهند؛ به ویژه در محور جهرم قطرویه نی ریز اشاره شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروهای حامل اتباع غیرمجاز از عوامل تصادفات جاده ای است

خودروهای حامل اتباع غیرمجاز از عوامل تصادفات جاده ای است