مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 10:572022-03-24حوادث

مشارکت امدادگران هلال احمر گیلان در مدیریت 42 حادثه جاده ای


مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به مشارکت امدادگران در 42 حادثه جاده ای طی روزهای گذشته، گفت: 19 نفر در این حوادث مصدوم شده بودند.

- با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده جمعیت هلال احمر در حوزه امداد و نجات (طرح خدمات نوروزی)، گفت: از ابتدای سال جاری و در طرح نوروزی 42 حادثه توسط جمعیت هلال احمر مدیریت شده است.

غلامی افزود: 23 حادثه مربوط به تصادفات، 8 مورد انحراف و برخورد با موانع و 4 مورد نیز مربوط به واژگونی بوده که از این تعداد 19 مصدوم را به مراکز درمانی منتقل شده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان به خدمات سرپایی که به مردم ارائه شده است، اظهار کرد: خدمات و درمان های سرپایی به 5 نفر از هموطنان ارائه شده است و در هفته نخست امسال نیز 140 نفر از نجاتگران در قالب 47 تیم در حوزه خدمات رسانی مشارکت داشته اند.

وی همچنین با اشاره به اجرای بیست و دومین دوره طرح ملی خدمات بشردوستانه سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، گفت: در این طرح 16 پست ثابت و 9 پست سیار و همچنین 7 پست دوستدار کودک با مشارکت بیش از 4770 (نفر روز) از اعضای جوانان از 25 اسفند ماه سال گذشته تاکنون در حال برگزاری است.

غلامی با اشاره به هشتمین روز از اجرای طرح مذکور، افزود: بیش از هزار و 114 نفر به نقاط ایمن توسط اعضای جوانان مستقر در پست راهنمایی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت امدادگران هلال احمر گیلان در مدیریت 42 حادثه جاده ای

مشارکت امدادگران هلال احمر گیلان در مدیریت 42 حادثه جاده ای