مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 11:022022-03-24حوادث

حضور نیروهای طرح خدمات نوروزی هلال احمر گیلان در 42 حادثه


مدیرعامل هلال احمر گیلان، با اشاره به اجرای طرح خدمات نوروزی، گفت: 23 حادثه مربوط به تصادفات، هشت مورد انحراف و برخورد با موانع و چهار مورد نیز مربوط به واژگونی بوده است که از این تعداد 19 مصدوم به مراکز درمانی منتقل شده اند.

- ایسنا/گیلان مدیرعامل هلال احمر گیلان، با اشاره به اجرای طرح خدمات نوروزی، گفت: 23 حادثه مربوط به تصادفات، هشت مورد انحراف و برخورد با موانع و چهار مورد نیز مربوط به واژگونی بوده است که از این تعداد 19 مصدوم به مراکز درمانی منتقل شده اند.

سیاوش غلامی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده جمعیت هلال احمر در حوزه امداد و نجات طرح خدمات نوروزی، گفت: از ابتدای سال جاری و در طرح نوروزی 42 حادثه را مدیریت کردیم.

وی افزود: 23 حادثه مربوط به تصادفات، هشت مورد انحراف و برخورد با موانع و چهار مورد نیز مربوط به واژگونی بوده است که از این تعداد 19 مصدوم به مراکز درمانی منتقل شده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان به خدمات سرپایی به مردم اشاره و عنوان کرد: خدمات و درمان های سرپایی به پنج نفر از هموطنان ارائه شده است و در هفته نخست سال جاری نیز 140 نفر از نجاتگران در قالب 47 تیم در حوزه خدمات رسانی مشارکت داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور نیروهای طرح خدمات نوروزی هلال احمر گیلان در 42 حادثه

حضور نیروهای طرح خدمات نوروزی هلال احمر گیلان در 42 حادثه