مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 11:172022-03-24بين الملل

بررسی همکاری های بانکی تاجیکستان و هند در «دوشنبه»


مقامات ارشد تاجیکستان و هند در «دوشنبه» دیدار و مسائل مربوط به تقویت و هماهنگی همکاری دو کشور در بخش بانکی را بررسی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، حاکم خالق زاده رییس بانک ملی تاجیکستان و ویرج سینگ سفیر هند در این کشور دیدار و گفت وگو کردند.

طرفین طی این ملاقات مسائل مربوط به ایجاد و هماهنگی همکاری در بخش بانکی بین تاجیکستان و هند را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

رییس بانک ملی تاجیکستان نسبت به گسترش روابط با جمهوری هند از جمله ایجاد روابط مکاتبه ای بین بانک های تجاری دو کشور، افتتاح حساب های کارگزاری بانک های تاجیک در بانک های هندی، گسترش همکاری بین سیستم های پرداخت، امکان ایجاد دفاتر نمایندگی بانک های هند در تاجیکستان ابراز علاقه مندی کرد.

وی افزود: با توجه به سیستم بانکی توسعه یافته هند و بهترین تجربیات این کشور، ما معتقدیم که توسعه روابط قابل اعتماد با بانک های هند به نفع ماست.

سینگ به نوبه خود در مورد توانایی های سیستم بانکی هند، مراکز پردازش مدرن با دسترسی به تمام کشورهای توسعه یافته و غیره صحبت کرد.

سفیر هند گفت:  برای توسعه پایدار همکاری بین سیستم های بانکی هند و تاجیکستان، برگزاری یک کنفرانس ویدئویی مشترک برای بحث در مورد این موضوعات ضروری و مفید خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی همکاری های بانکی تاجیکستان و هند در «دوشنبه»

بررسی همکاری های بانکی تاجیکستان و هند در «دوشنبه»