مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 11:322022-03-24سياسي

سلطانیه در صدر بازدید گردشگران نوروزی استان زنجان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: سلطانیه در صدر بازدید گردشگران نوروزی استان زنجان قرار دارد.

- امیر ارجمند شامگاه دیروز (3 فروردین ماه) در حاشیه بازدید از گنبد سلطانیه با بیان اینکه این بنای تاریخی و منحصر به فرد زنجان در بین جاذبه های گردشگری استان همچنان بالاترین حجم حضور گردشگران را به خود اختصاص داده است، اظهار کرد: امروز زنجان جزو شهرهایی است که تبدیل به مقصد گردشگری شده است، به همین خاطر باید از این فرصت در بحث اقتصاد گردشگری استان بهره لازم را برد.

وی با بیان اینکه باید به وسیله آموزش و رسانه های جمعی مردم را متوجه اهمیت و ارزش آثار تاریخی و میراث فرهنگی کرد، اضافه کرد: حفاظت از میراث فرهنگی یک امر اجتماعی است و مشارکت های مردمی در حفظ میراث کهن ایران اسلامی نقش مهمی دارد.

این مسئول با یادآوری اینکه اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان در قالب ستاد خدمات سفر، برنامه های مختلفی را برای نوروز در گنبد سلطانیه پیش بینی کرده است، ادامه داد: از مهم ترین این برنامه ها می توان به اجرای نوروزگاه، اجرای مراسم آیینی، موسیقی سنتی و هفت سین اشاره کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان با یادآوری اینکه برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران، راهنمایان گردشگری در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلطانیه در صدر بازدید گردشگران نوروزی استان زنجان

سلطانیه در صدر بازدید گردشگران نوروزی استان زنجان