مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 11:322022-03-24سياسي

لاریجانی به روایت هاشمی


مرور خاطرات آیت الله هاشمی رقسنجانی هم چهره بهتری از علی لاریجانی نشان می دهد و هم مروری است بر مهم ترین اتفاقات آن دهه که سیاسی ترین سال های بعد از پیروزی انقلاب بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ویژه نامه نوروزی روزنامه شرق می خوانیم: امکان ندارد فردی از رجال سیاسی بعد از انقلاب باشد و نامش در کتاب های خاطرات مرحوم هاشمی رفسنجانی نیامده باشد.

از تیزهوشی هاشمی بود که خاطرات روزانه اش حالا منبع و سند مطمئنی شده تا بتوان بر اساس آن، مواضع و دیدگاه های دیگر سیاسیون را مرور و بررسی کرد.

علی لاریجانی نیز یکی از آن چهره هاست که در خاطرات دهه 70 آیت الله حضور دارد و اتفاقا رابطه متعادل و روراستی با هم داشته اند.

مرور این خاطرات، هم چهره بهتری از لاریجانی نشان می دهد و هم مروری است بر مهم ترین اتفاقات آن دهه که سیاسی ترین سال های بعد از پیروزی انقلاب بود.

سال 71 حضور مستمر علی لاریجانی در خاطرات آیت الله از تیرماه سال 71 آغاز می شود؛ درست بعد از استعفای سیدمحمد خاتمی از وزارت ارشاد.

خاتمی که از سال 61 و کابینه اول میرحسین موسوی، سکان فرهنگی کشور را در دست داشت، در سوم تیر سال 71 به دلیل فشارها استعفا داد.

هاشمی نیز به جای او لاریجانی را که تا پیش از آن جانشین ستاد کل سپاه بود، برای این سمت کاندیدا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاریجانی به روایت هاشمی

لاریجانی به روایت هاشمی