مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 11:422022-03-24اقتصادي

فعالیت 140 دستگاه اتوبوس در همدان/ مشکلی در ارائه خدمات وجود ندارد


مدیر معاونت اتوبوسرانی سازمان شهرداری همدان از فعالیت 140 دستگاه اتوبوس در سطح شهر طی ایام نوروز خبر داد و گفت: باجه های فروش کارت بلیت نیز فعال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، این روزها نسبت به کمبود اتوبوس های سطح شهر گلایه هایی وجود دارد و برخی عنوان می کنند بخش خصوصی خدمات رسانی را تعطیل کرده و بانک شهر هم باجه ای برای شارژ و فروش کارت بلیت اتوبوس ندارد در صورتی که همدان شهر گردشگری است و ایام نوروز باید  خدمات به خوبی ارائه شود.

مدیر معاونت اتوبوسرانی سازمان شهرداری همدان در این خصوص در گفت وگو با فارس با بیان اینکه در حال حاضر اتوبوس های بخش دولتی صد درصد فعال هستند اظهار کرد: به دلیل کاهش استقبال مردم از اتوبوس های دولتی در ایام نوروز طبیعی است که فعالیت بخش خصوصی کمرنگ شود.

بابک اسدی با تاکید به اینکه در حال حاضر نیز هیچ ایستگاهی بدون اتوبوس نیست و فعالیت ما طبق روال هر سال و بدون مشکل است گفت: با وجود اینکه اتوبوس هزینه نگهداری زیادی دارد و امکان استهلاک است اما اگر یک مسافر هم در ایستگاه باشد ما او را به مقصد می رسانیم و احترام به شهروند مورد توجه ماست.

وی در پاسخ به اینکه شهروندان عنوان می کنند در خیابان تختی اتوبوسی برای جابه جایی مسافران وجود ندارد افزود: در حال حاضر چند اتوبوس در این خیابان منتظر مسافر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 140 دستگاه اتوبوس در همدان/ مشکلی در ارائه خدمات وجود ندارد

فعالیت 140 دستگاه اتوبوس در همدان/ مشکلی در ارائه خدمات وجود ندارد