مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 12:022022-03-24اجتماعي

اجرای طرح پاکسازی نخاله های ساختمانی از سطح شهر ابهر


شهردار ابهر از اجرای طرح پاک سازی معابر اصلی، خیابان ها و پیاده روها از مصالح و نخاله های ساختمانی در این شهر خبر داد.

- علیرضا عباس نیا صبح امروز (4 فروردین ماه) در حاشیه بازدید میدانی از نقاط مختلف شهر ابهر، با اشاره به مشکلات موجود در سطح این شهر، اظهار کرد: شهرداری برای رفع معضلات در سطح شهر برنامه ریزی مدونی را در دستور کار قرار خواهد داد تا با همه توان برای رفع مشکلات منطقه اقدام کند.

وی با تاکید بر ضرورت توجه بیشتر به مشکلات شهر، ادامه داد: بازدیدهای میدانی موجب تسریع در روند خدمات رسانی به شهر و شهروندان شده و مرتفع ساختن مشکلات شهری در بازه زمانی کمتری را به دنبال دارد.

این مسئول با بیان اینکه یکی از مشکلات موجود در سطح شهر ابهر، سد معبر است، تصریح کرد: سد کردن معابر عمومی به صورت اشغال پیاده روها و استفاده غیرمجاز از آن ها به هر شکل و یا تحت هر عنوانی ممنوع است که شهرداری ابهر در راستای جلوگیری از بروز این موضوع، رفع موانع موجود و آزاد کردن معابر و اماکن با استفاده از ظرفیت ماموران خود به طور جدی ورود می کند.

عباس نیا همچنین در این بازدید با تاکید بر ضرورت جمع آوری نخاله های سطح معابر و صدور اخطاریه به صاحبان املاکی که در معابر، مصالح ساختمانی انبار و یا نخاله ریزی کرده اند، گفت: ضروری است صاحبان املاک و سازندگان نس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح پاکسازی نخاله های ساختمانی از سطح شهر ابهر

اجرای طرح پاکسازی نخاله های ساختمانی از سطح شهر ابهر