مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 12:172022-03-24سياسي

پیکر اسوه اخلاق گیلان آیت الله رودباری تشییع شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت،  پیکر آیت الله سید مجتبی رودباری صبح امروز، پس از وداع در گلزار شهدای رشت با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا، مسؤولان استانی و کشوری، علما، روحانیون و شاگردان این روحانی انقلابی فقید در رشت تشییع شد.

   مردم مؤمن، ولایی و انقلابی رشت و گیلان با حضور باشکوه خود در این مراسم، پیکر این محدث والامقام را در میان اشک و اندوه فراوان از میدان شهدای ذهاب رشت تا مساجد صفی بدرقه کردند.

تشییع کنندگان با سر دادن شعارهای الله اکبر و لا اله الا الله و همچنین الوداع الوداع وعده دیدار ما کربلا آیت الله رودباری را تا منزلگاه ابدیش همراهی کردند تا این مجاهد علمی در مسجدی که بیش از 30 سال در آن به تربیت شاگردان دینی می پرداخت آرام گیرد.

رییس جمهور، رییس مجلس شورای اسلامی، حضرت آیت الله سیستانی از مراجع عظام تقلید، معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح، نماینده ولی فقیه در گیلان، استاندار گیلان، فرمانده سپاه قدس گیلان و همچنین علمای مراجع تقلید قم با صدور اطلاعیه هایی جدا گانه درگذشت این عالم ربانی را تسلیت گفتند.

رییس جمهور کشورمان آیت الله رودباری را عالم وارسته و انقلابی، از مبارزان نهضت اسلامی و از یاران امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری معرفی کرد و گفت که ایشان همه عمر شریف خود را صرف خدمت به اسلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر اسوه اخلاق گیلان آیت الله رودباری تشییع شد

پیکر اسوه اخلاق گیلان آیت الله رودباری تشییع شد