مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 12:222022-03-24اقتصادي

ادامه طرح های فروش خودروسازان پس از تعطیلات نوروز


در راستای اجرای طرح های فروش هفتگی خودروسازان، پس از آنکه در هفته پایانی اسفندماه آخرین طرح فروش خودروسازان در سال 1400 اجرا شد، ادامه روند برگزاری طرح های فروش به پس از تعطیلات نوروز موکول شده است و طی دو هفته نوروز طرحی اجرا نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اولین گام طرح های فروش خودروسازان و تعیین مشتریان نهایی به شیوه قرعه کشی، از هفته ابتدایی خردادماه سال 1399 برداشته شد.

این شیوه فروش محصولات خودروسازان با تصمیم اتخاذشده در جلسه کمیته خودرو با عرضه 25 هزار دستگاه خودرو آغاز شد و تا هفته پایانی اسفندماه 1400 ادامه داشت.

اواخر آذر ماه سال گذشته، پس از حدود یک ماه بحث و بررسی بر سر افزایش قیمت خودروهای داخلی آری یا نه؟ مجوز افزایش قیمت محصولات دو خودروساز بزرگ توسط ستاد تنظیم بازار به عنوان متولی امر قیمت گذاری خودروها، تصویب و به خودروسازان ابلاغ شد.

براین اساس 18 درصد افزایش قیمت خودروها اعمال شد.

پیش از اعمال قطعی افزایش قیمت خودروها، در مقطعی که قیمت محصولات خودروسازان بنابر تصمیمات دولت، به قیمت های قبلی بازگشت و مسئولیت تصمیم گیری برای قیمت خودروهای داخلی به ستاد تنظیم بازار واگذار شد، خودروسازان هم اجرای هفتگی فروش های فوق العاده را در گرو اصلاح قیمت ها دیدند و برای مدتی (از زمان لغو افزایش قیمت تا صدور مجدد افزایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه طرح های فروش خودروسازان پس از تعطیلات نوروز

ادامه طرح های فروش خودروسازان پس از تعطیلات نوروز