مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 12:522022-03-24بين الملل

عربستان پخش نماز های ماه رمضان در رسانه های این کشور را ممنوع کرد


ماه رمضان آتی اولین ماه رمضانی است که عربستانی ها بدون محدودیت ها و پیشگیری های دو سال اخیر به دلیل همه گیری کرونا خواهند داشت.

- ماه رمضان آتی اولین ماه رمضانی است که عربستانی ها بدون محدودیت ها و پیشگیری های دو سال اخیر به دلیل همه گیری کرونا خواهند داشت.

مقامات ریاض از تصمیم خود برای ممنوعیت پخش نماز ها در رسانه های این کشور و عدم استفاده از دوربین های مساجد برای پخش تصاویر نمازگزاران در ماه رمضان آتی خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه تلویزیونی سومریه نیوز عراق، وزارت اوقاف اسلامی عربستان در بیانیه ای اعلام کرد که تصمیم گرفته از دوربین های موجود در مساجد برای تصویربرداری و پخش تصاویر امام جماعت و نمازگزاران در هنگام ادای فریضه استفاده نکرده و نماز ها را در رسانه ها به هیچ عنوان منتشر نکند.

این وزارتخانه در ادامه تاکید کرد، این تصمیم از جمله دستورالعمل های ویژه مربوط به آمادگی مساجد پیش از ماه مبارک رمضان بوده و تاکیدی بر چارچوب و دستورالعمل های ویژه نیرو های مساجد در تمامی مناطق عربستان برای خدمت به نمازگزاران در آستانه آغاز ماه رمضان است.

این وزارتخانه تاکید کرد: تمامی نیرو های مساجد در سراسر عربستان اجازه جمع آوری کمک های مالی برای مسائلی، چون افطار روزه داران و دیگر موارد ندارند و چنین طرح هایی در د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عربستان پخش نماز های ماه رمضان در رسانه های این کشور را ممنوع کرد

عربستان پخش نماز های ماه رمضان در رسانه های این کشور را ممنوع کرد