مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 13:022022-03-24پزشكي

فعالیت 66 مرکز اورژانس در مناطق شهری و جاده های اردبیل


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اردبیل از فعالیت 66 مرکز اورژانس در مناطق شهری و در مسیرهای جاده ای اردبیل خبر داد.

- ، علی محمدیان ظهر پنجشنبه در بازدید از ایستگاه های سلامت نوروزی علوم پزشکی در اردبیل اظهار کرد: در کنار این پایگاه ها پنج ایستگاه سلامت در سطح استان اردبیل در طول اجرای طرح سلامت نوروزی فعال هستند.

وی خاطرنشان کرد: از زمان آغاز طرح سلامت نوروزی در 25 اسفندماه سال گذشته تاکنون 301 نفر در حوادث ترافیکی در مسیرهای جاده ای و داخل شهرهای استان مصدوم شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اردبیل با اشاره به فوت یک نفر از این مصدومان افزود: برای ارائه خدمات درمانی به مسافران نوروزی و اهالی، 18 بیمارستان استان در طرح سلامت نوروزی به صورت فعال مشارکت دارند.

محمدیان همچنین از ارائه خدمات اورژانسی به 27 هزار و 607 نفر در مراکز اورژانس بیمارستان های استان از 25 اسفندماه سال گذشته تا امروز خبر داد و گفت: 22 هزار و 18 نفر از این افراد به صورت سرپایی خدمات درمانی دریافت کرده و پنج هزار و 589 نفر نیز در اورژانس بستری شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل بیان کرد: طی هشت روز گذشته 429 مورد عمل جراحی اورژانسی و 558 مورد عمل جراحی الکتیو در مراکز بیمارستانی استان انجام شده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 66 مرکز اورژانس در مناطق شهری و جاده های اردبیل

فعالیت 66 مرکز اورژانس در مناطق شهری و جاده های اردبیل