مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 13:072022-03-24حوادث

امداد رسانی هلال احمر به 42 حادثه جاده ای در گیلان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از مدیریت 42 حادثه جاده ای توسط این جمعیت خبر داد و گفت: 23 حادثه مربوط به تصادفات، هشت مورد انحراف و برخورد با موانع و چهار مورد نیز مربوط به واژگونی  بوده که از این تعداد 19 مصدوم را به مراکز درمانی منتقل شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت،  سیاوش غلامی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده جمعیت هلال احمر در حوزه امداد و نجات (طرح خدمات نوروزی) اظهار کرد: از ابتدای سال جاری و در طرح نوروزی 42 حادثه توسط این جمعیت مدیریت شده است.

وی بیشترین میزان حوادث را مربوط به سوانحه رانندگی دانست و گفت: 23 حادثه مربوط به تصادفات، هشت مورد انحراف و برخورد با موانع و چهار مورد نیز مربوط به واژگونی بوده است که از این تعداد 19 مصدوم را به مراکز درمانی منتقل شده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به خدمات سرپایی ارائه شده به مردم در طول ایام نوروز بیان کرد: خدمات و درمان های سرپایی به پنج نفر از هموطنان ارائه شده است و در هفته نخست سال جاری نیز 140 نفر از نجاتگران در قالب 47 تیم در حوزه خدمات رسانی مشارکت داشته اند.

غلامی با اشاره به اجرای بیست و دومین دوره طرح ملی خدمات بشردوستانه سازمان جوانان جمعیت هلال احمر تصریح کرد: در این طرح 16 پست ثابت و 9 پست سیار و همچنین هفت پست دوستدار کو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امداد رسانی هلال احمر به 42 حادثه جاده ای در گیلان

امداد رسانی هلال احمر به 42 حادثه جاده ای در گیلان