مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 13:522022-03-24حوادث

افزایش 41 درصدی تردد در جاده ها/ ثبت 32 میلیون تردد نوروزی


فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر فعالیت مضاعف گشت های خودرویی، موتوری و پیاده در ایام نوروز، از افزایش 41درصدی تردد ها در جاده ها و محور های مواصلاتی با کاهش تصادفات و جان باختگان جاده ای و ثبت 32 میلیون تردد (رفت و برگشت) از آغاز فعالیت .

- فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر فعالیت مضاعف گشت های خودرویی، موتوری و پیاده در ایام نوروز، از افزایش 41درصدی تردد ها در جاده ها و محور های مواصلاتی با کاهش تصادفات و جان باختگان جاده ای و ثبت 32 میلیون تردد (رفت و برگشت) از آغاز فعالیت قرارگاه نوروزی پلیس تاکنون خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسین اشتری در اولین جلسه قرارگاه نوروزی سال 1401 در ستاد فرماندهی انتظامی کشور اظهارکرد: همه ما سربازان ولایت و خدمتگزاران مردم هستیم و به عهدی که با شهدا برای صیانت از ارزش ها بسته ایم، پایبندیم.

وی با اشاره به شعار سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین از سوی مقام معظم رهبری بیان کرد: وظایف و ماموریت های خود را در قبال شعار سال احصاء و عملیاتی می کنیم و تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری را بر خود فرض می دانیم و از همه ظرفیت ها برای ایفاء نقش بهینه بهره می بریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 41 درصدی تردد در جاده ها/ ثبت 32 میلیون تردد نوروزی

افزایش 41 درصدی تردد در جاده ها/ ثبت 32 میلیون تردد نوروزی