مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 13:572022-03-24فرهنگي

اجرای نمایش خیابانی در اطراف حرم حضرت معصومه(س)برای زائران نوروزی


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از اجرای 20 نوبت نمایش خیابانی در محدوده اطراف حرم بانوی کرامت و محل حضور مسافران نوروزی در قم خبر داد.

- ، سید موسی حسینی کاشانی گفت: 20 نوبت نمایش خیابانی در محدوده اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) ومحل حضور زائرین و مسافران نوروزی، برپایی غرفه های فرهنگی، عفاف و حجاب، خوشنویسی و نقاشی، اهدای کتاب به بازدید کنندگان از این نمایشگاه و غرفه ویژه شهدا از برنامه های نوروزی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم است که در تالار مرکزی شهر اجرا می شود.

دبیر کمیته فرهنگی، تبلیغی ستاد تسهیلات نوروزی گفت: استقبال از میهمانان و زائرانی که در عید نوروز به قم می آیند در محل ورودی اتوبان تهران – قم از دیگر برنامه های این کمیته است که توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم اجرا می شود.

وی با اشاره به ویژه برنامه های آستان مقدس حضرت معصومه (س) که در ذیل کمیته فرهنگی تبلیغی ستاد تسهیلات نوروزی استان قم فعالیت دارد، گفت: جشن همراهی ویژه برنامه خانوادگی، جنگ و مسابقه حضوری در حرم مطهر حضرت معصومه (س)، برپایی نمایشگاه در صحن حرم مطهر نیز از جمله برنامه هایی است که در ایام نوروز اجرایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای نمایش خیابانی در اطراف حرم حضرت معصومه(س)برای زائران نوروزی

اجرای نمایش خیابانی در اطراف حرم حضرت معصومه(س)برای زائران نوروزی