مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 14:122022-03-24سياسي

آیت الله ری شهری به «علوم حدیث» روح تازه ای داد


در حوزه تدوین احادیث آیت الله ری شهری نقش علامه مجلسی در زمان حال را داشت که ثمره آن انتشار دو مجلد فارسی و عربی «علوم حدیث» است.

- وزیر سابق اطلاعات گفت: در حوزه تدوین احادیث آیت الله ری شهری نقش علامه مجلسی در زمان حال را داشت که ثمره آن انتشار دو مجلد فارسی و عربی علوم حدیث است.

اهتمام ایشان به علوم حدیث روح تازه ای به این حوزه داد.

  حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی وزیر سابق اطلاعات در گفت وگو با ایسنا، در مورد آیت الله ری شهری گفت: مرحوم ری شهری عالمی بود که در تمام ابعاد حرکت علمی و عملی خود موفق بود که این امر به دلیل اخلاص ایشان در کار از یک سو و انسان بودن به معنای واقعی در تمام جوانب زندگی از سوی دیگر بود.

وی ادامه داد: آیت الله ری شهری در زندگی فردی و خانوادگی خود نیز دارای نظم بسیار دقیقی بود و همین امر باعث موفقیت ایشان در بسیاری از موارد شد.

وزیر سابق اطلاعات خاطرنشان کرد: آن مرحوم در زمینه فقه و اصول باتوجه به هوشمندی و دقتی که داشت بسیار موفق بود، درس خارج فقه که ایشان در زمینه ولایت فقیه تدریس می کرد از دروس استخوان دار به شمار می رفت.

همچنین در زمینه اهتمام به تدوین احادیث نیز در بین علمای سلف تا به امروز بعد از علامه مجلسی کسی به جز آیت الله ری شهری را نداشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله ری شهری به «علوم حدیث» روح تازه ای داد

آیت الله ری شهری به «علوم حدیث» روح تازه ای داد