مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 14:122022-03-24اقتصادي

ظرفیت اقامتی مازندران به یک میلیون نفر شب افزایش یافته است


معاون گردشگری میراث فرهنگی مازندران از افزایش ظرفیت اقامتی به یک میلیون نفر شب در استان خبر داد.

- مهران حسنی در گفتگو با خبرنگار مهر در آمل گفت: نرخ ها براساس اعلام قبلی که از سوی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری مازندران به واحدهای خدماتی وگردشگری اعلام شده باید محاسبه واعمال شود.

وی، یکی از دلایل افزایش قیمت توسط برخی واحدهای پذیرایی بین راهی واقامتی درمازندران را ثبات نداشتن قیمت مواد اولیه برای تأمین مواد غذایی اعلام کرد وافزود: متأسفانه عدم ثبات قیمت ها در برخی مواد غذایی دراین ایام، باعث شده تا متصدیان برخی واحدهای خدماتی و گردشگری خودسرانه اقدام به افزایش قیمت ونرخ های جدیدی از سوی خودشان داشته باشند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران، تصریح کرد که هرگونه افزایش قیمتی در تعطیلات نوروز امسال کاملاً غیرقانونی هست و قطعاً با مشاهده نرخ های جدید از سوی تیم های نظارتی و بازرسی برخورد قانونی خواهد شد.

فعالیت 32 تیم نظارتی بر عملکرد واحدهای پذیرایی و گردشگری در تعطیلات نوروز حسنی، همچنین به فعالیت مستمر حدود 32 تیم نظارتی و بازرسی زیرنظر اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران در سطح شهرهای استان خبر داد و گفت: این تعداد علاوه بر حدود 560 تیم نظارتی وبازرسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت اقامتی مازندران به یک میلیون نفر شب افزایش یافته است

ظرفیت اقامتی مازندران به یک میلیون نفر شب افزایش یافته است