مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 14:172022-03-24سياسي

اجرای عملیات تونل الماس مطالبه مردم خلخال است


نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: مطالبه مردم خلخال، آغاز شروع عملیات تونل 9 کیلومتری الماس در جاده خلخال به اسالم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدغنی نظری بعدازظهر امروز در بازدید نوروزی از راهدارخانه الماس و دیدار با راهداران و پایگاه امداد و نجات اظهار کرد: مطالبه اصلی مردم خلخال آغاز شروع عملیات احداث تونل 9 کیلومتری برای رفع گردنه در محور خلخال به اسالم و رهایی از خطرات مرگ آور این جاده است.

وی افزود: کولاک شدید و دمای زیر 25 درجه سانتی گراد همواره در این مسیر دامنگیر مسافران است و راهداران و امدادگران با کمترین امکانات، بهترین خدمات را تا امروز به مردم ارائه کرده اند که جای قدردانی دارد.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: راهدارخانه الماس و پایگاه جاده ای جمعیت هلال احمر، هر 2 به صورت شبانه روزی فعال بوده و مشغول خدمات رسانی اند که نیازمند تجهیز هم از لحاظ امکانات راهداری و هم امکانات جمعیت هلال احمر در جهت اسکان و امکانات دیگر هستند.

وی تصریح کرد: در 6 ماه دوم سال، گذر از این گردنه به سخت ترین مشکل مردم شهرستان خلخال تبدیل شده و قطعا مسوولین کشوری باید با راهکاری سریع، گره از این مشکلات بگشایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای عملیات تونل الماس مطالبه مردم خلخال است

اجرای عملیات تونل الماس مطالبه مردم خلخال است