مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 14:572022-03-24سياسي

با تولید دانش بنیان از هر وارداتی بی نیاز می شویم


رییس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی با تاکید بر ضرورت توجه به سرمایه های انسانی و شناسایی و حفظ نخبگان و کارافرینان، گفت: برای آنکه مجموعه های دانش بنیان بدرخشند و تولید رقابت پذیر داشته باشند باید آنها را از همه جهات تامین کرد و مورد حمایت قرار داد.

- فتح الله بیات در گفت وگو با ایسنا در ارزیابی نامگذاری شعار سال 1401 اظهار کرد: در نامگذاری امسال که توسط مقام معظم رهبری انجام شده هم به بخش فناوری و هم تولید و اشتغال دانش بنیان تاکید شده است.

ما معتقدیم که نیروی کار، سرمایه کشور، سرمایه کارگاه و کارخانه است و برای آنکه ارزش افزوده و بهره وری داشته باشد و خلاقیت و نوآوری ایجاد کند، باید از لحاظ شغلی و معیشتی تامین شود.

وی ادامه داد: بارها تاکید شده که سرمایه های انسانی باید مورد حمایت قرار گیرند لذا اگر می خواهیم نیروی کار کشور خلاقیت و نوآوری ایجاد کند و مجموعه های دانش بنیان بدرخشند و تولید رقابت پذیر داشته باشند و بهره وری بنگاه را بالا ببرند باید از همه جهات تامین شوند و مورد حمایت قرار گیرند.

بیات با بیان اینکه در بحث حمایت از تولید دانش بنیان در ابتدا باید زیرساخت ها را ایجاد کنیم و سپس به روبناها بپردازیم، اظهار کرد: اگر می خواهیم شعار تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی محقق شود باید به سمت فناوری و دانش روز حرکت کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با تولید دانش بنیان از هر وارداتی بی نیاز می شویم

با تولید دانش بنیان از هر وارداتی بی نیاز می شویم