مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 15:272022-03-24سياسي

جاذبه های صنایع دستی در البرز تقویت می شود


اجرای طرح کارگاه گردی صنایع دستی به عنوان آغاز گردشگری هنری استان البرز می تواند الگوی پیشرو و پیش قدم برای دیگر استان های کشور باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، پویا محمودیان، معاون صنایع دستی کشور، امروز چهارم فروردین ماه 1401 در اولین سفر خود به استان البرز ضمن ابراز خسته نباشید و خدا قوت و تجلیل و تشکر از تلاش های شبانه روزی اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر این استان، از نحوه خدمات رسانی ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران و گردشگران نوروزی، جاذبه های گردشگری و نمایشگاه ها و بازارچه های صنایع دستی البرز بازدید کرد.

این مقام مسؤول اضافه کرد: استان البرز به عنوان استان معبر و مهاجرپذیر دارای تعدد اقوام است بنابراین گوناگونی و تنوع صنایع دستی را در خود جای داده است.

محمودیان با اشاره به کارگاه گردی به عنوان یکی از توانمندی ها و پتانسیل های بالقوه صنایع دستی استان البرز، بیان کرد: کارگاه گردی به عنوان آغاز گردشگری هنری در این استان می تواند جاذبه های زیادی برای گردشگران و صنعتگران به ویژه جوانان هنرمند علاقمند به حوزه صنایع دستی ایجاد کند.

معاون صنایع دستی کشور اظهار کرد: استان البرز به عنوان استانی که کارگاه گردی در آن معنا پیدا می کند می تواند یکی از استان های مورد توجه معاونت صنایع دستی قرار گیرد و جاذبه های زیادی برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاذبه های صنایع دستی در البرز تقویت می شود

جاذبه های صنایع دستی در البرز تقویت می شود