مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 15:372022-03-24بين الملل

ایران حاضر نیست برای «برجام» درباره مسائل منطقه ای امتیاز بدهد


ایران شرط آمریکا برای حذف نام سپاه پاسداران از فهرست سازمان های تروریستی را نپذیرفت و حاضر نیست برای «برجام» درباره مسائل منطقه ای امتیاز بدهد.

- یک رسانه آمریکایی اعلام کرد: ایران شرط آمریکا برای حذف نام سپاه پاسداران از فهرست سازمان های تروریستی را نپذیرفت و حاضر نیست برای برجام درباره مسائل منطقه ای امتیاز بدهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پس از وقفه ای که در مذاکرات وین توسط مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام شد، اکنون همه ی طرف های مذاکره کننده در پایتخت ها هستند و بنابر گفته ی مذاکره کنندگان اکنون صرفا زمان تصمیم گیری های سیاسی در پایتخت ها است که به طور مشخص واشنگتن مقصد اول این نوع تصمیم گیری ها است.

این درحالی است که رسانه آمریکایی اکسیوس با انتشار اخباری در صدد است بازی را بیشتر به نفع خواست های کشور خود سوق دهد و تکیمل کننده پازل آمریکایی ها در میز مذاکرات باشد! این رسانه در تازه ترین خبری که منتشر کرد به نقل از دو منبع مطلع آمریکایی و یک مقام رژیم صهونیستی، آورده است: جمهوری اسلامی ایران شرط آمریکا برای حذف نام سپاه پاسداران از فهرست سازمان های تروریستی را نپذیرفت و حاضر نیست درباره مسائل منطقه ای تعهدی بدهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران حاضر نیست برای «برجام» درباره مسائل منطقه ای امتیاز بدهد

ایران حاضر نیست برای «برجام» درباره مسائل منطقه ای امتیاز بدهد